Mitt huvud är som en torktumlare

Mitt liv är ett kaos. Allt är för mycket.
Känner mig som världens ensammaste. Jag har i princip bara en nära vän, vi är (eller rättare sagt var supertajta) och vi brukar ses ungefär varannan vecka, men nu så har vi inte setts på nio veckor vilket är det längsta vi någonsin har varit ifrån varandra, och hon har inte hört av sig en ända gång...
Klarar knappt av skolan, trots att jag går i en specialklass! 
Sover sjukt dåligt om nätterna.
Har galen ångest inför gymnasiet, och gymnasievalet.
Skulle kunna skriva minst 10 saker till, men orkar inte bli mer deppig...
 
Jag önskar att livet var lika underbart och enkelt som i en lättsam romantisk komedi.
Men det är det inte direkt...
 


Kommentarer
E L I N [foto & personligt]

Förstår hur du menar då jag varit i liknande situationer :/ Det är oftast så att allt blir jobbigt på en och samma gång men sen brukar det bli bättre, det gäller bara att klara av den jobbiga perioden genom att tänka på att det blir bättre. Kände lite såhär i våras, klarade inte av skolan och tyckte inte direkt att jag hade någon att umgås med, kändes som om alla var upptagna medan jag bara satt hemma och inte gjort något :/

Tyckte också det var sjukt jobbigt med allt som har med gymnasiet att göra, något av det värsta jag gått igenom tror jag. Så blev det ett tag efter att jag börjat också men nu mår jag ungefär tio gånger bättre än vad jag gjorde när jag gick på högstadiet :) Även om gymnasiet innebär mycket förändringar och allt så tror jag det kommer gå bra för dig :)

Tycker alla andra elever känns mer mogna och förstående också. Pratade inte mycket under hela högstadiet men nu kan jag prata med alla i klassen osv. Också får man göra mer av det man tycker är kul.

Förstår att det känns jobbigt när allt är såhär men det blir säkert bättre :)<3

Svar: Tack så himla mycket för det fina och långa svaret Elin! Dina ord värmer verkligen<3
Lilla Flo

2012-11-16 @ 14:42:47
URL: http://xoxoelinj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0