I'm sitting here all alone in the dark

Så sjuuukt besviken jag är! Hade planerat sen flera dagar tillbaka att min bästis skulle äta middag hos mig ikväll och sedan ha myskväll och att hon sen skulle sova över. Vi skulle va ensam hemma dessutom. Och för bara en stund sen så fick jag reda på att hon inte kunde komma hit.

Fy fasen asså! Jag hade ju ställt in mig på det så det vart värsta chocken. Dessutom sa har jag inte träffat henne på aslänge! Vet inte vad jag ska hitta på ikväll... Kanske sitta och deppa och tröstäta och se på massa avsnitt av Vänner. Vad ska ni hitta på ikväll? Okej, jag vet att det kanske inte är några som ens läser min blogg men aja...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0