I <3 Lilla Melodifestivalen

Jag ska berätta en hemlis som jag inte har avslöjat för någon annan... Jag älskar Lilla Melodifestivalen!

Hahah, jag vet att det är lite onormalt med tanke på min ålder men skit samma. Jag älskar det ändå ;)

Jag skulle faktiskt nästan vilja vara med själv i det. Jag älskar själv att sjunga och dansa och jag är inte för gammal för det heller. Men jag vet inte om jag skulle tordas uppträda själv inför flera tusen personer. Men men, man kan ju alltid drömma om det.

Jag tänkte dela med mig av några av mina favoritlåtar av Lilla melodifestivalen från alla år:

















Det finns rätt många till, men det var så jobbigt att leta upp alla på Youtube och bädda in dom så det här får räcka. Hoppas att ni tyckte att någon av låtarna var bra ;)

//Lilla Flo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0