Övernaturligt

Sedan några år tillbaka så har jag varit väldigt intresserad av övernaturliga saker. Alltså typ andar och sånt som är omkring oss som de flesta inte ser. Men som ändå finns där (enligt mig i alla fall).

Jag älskar program som Det okända, Ghost Whisperer, Mannen som talar med andar, Lisa Williams: Life Among The Dead m.m. för att det är så otroligt häftigt och intressant.

Jag tycker det verkligen är så fascinerande. Såklart även lite skrämmande också men mest intressant. Själv så tror jag verkligen på "spöken". Att det finns själar och andar som finns överallt runt omkring oss.

Men jag är egentligen väldigt lättskrämd och tycker att det är jätteläskigt att tänka på sånt här när jag ska sova till exempel. Så i sånna situationer är jag livrädd för övernaturligt! Men trots att jag är rädd för det så skulle jag vilja se, uppleva, känna eller höra nånting från den andra sidan.

Min mamma har några vänner som upplever väldigt tydligt saker från andevärlden. De känner lukter, ser bilder, hör röster och kan även se de som människor ibland.

En av hennes vänninor har mist sitt barn, som bara blev 5 dagar gammal. Och dog själv i samband med förslossningen, men vaknade sedan till liv en kort stund efter, med hjälp från läkare. Efter det så har hon fått jättemycket andliga och övernaturliga upplevelser. Hon kan till exempel prata med sin döde son. Och hennes andra son, som är 5 år, kan också få kontakt med hennes döda son. Hon kan även komminucera med sin man genom tankar ibland. Båda av vänninorna kan även se auror runt folk, se vad folk utstrålar för känslor och humör.

Det låter nog helt obegripligt och konstigt i de flestas öron, men jag tror verkligen på det här och tycker det är så häftigt! Någon gång, om några år kanske då jag känner mig redo, så ska jag bestämma mig för att ta kontakt med andevärlden.

Men nu undrar jag, vad tycker ni om sånt här? Tror ni att det finns andar runt omkring oss eller är det bara struntprat?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0