Bloggtorka typ...

Hello! Har galet tråkigt just nu... Är ensam hemma, min bästis (som är min ända kompis) är bortrest resten av sommarlovet, har inget att göra och har bloggtorka! Blää vad livet är tråkigt ibland :(

Idag så har jag i alla fall cyklat till en 2-hand äffär några kilometer bort och fyndat ett par jättesnygga shorts för endast 20 kr och lite annat smått och gått. Sen så satt jag och kollade på extra materialet till Eclipse i två timmar. Den filmen är galet bra för övrigt! Typ en av de bästa filmer jag har sett, så om ni inte har sett den, se den :D

Tjaa, har inget mer att skriva nu så jag tänkte dela med mig av ett litet musiktips:



Ha en fortsatt bra kväll! Nu hoppas jag snart att jag kan komma på nåt kul att göra så att jag inte har så tråkigt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0