Dagens

Dagens humör: Dåligt :(

Dagens frisyr: Utsläppt.

Dagens klädsel: Svart enkel kjol och en vit kortärmad blus med broderade blommor på vid uringningen.

Dagens planer: Inget. Kanske se på tv eller läsa nån bok?

Dagens vill ha: Höga, svarta jeansshorts med guldknappar på. Så galet snyggt!

Dagens längtan: Bli på bättre humör.

Dagens fundering: Varför jag blev just jag och inte någon annan.

Dagens beroende: Boken Om jag kunde drömma.

Dagens tråkigaste: När jag träffade några som jag inte ville träffa och hela min dag som vart påverkad av det...

Dagens tidning: Frida kanske.

Dagens låt: Mitt hjärta blöder - Veronica Maggio

 

Lista lånad från Cosmopolitan.

Ursäkta för ett tråkigt inlägg! Men mitt humör är inte på topp idag så har inte så stor lust att skriva ett vanligt inlägg. Jag tror att jag ska sätta mig och se några Vänner-avsnitt. Det kanske får mig att må lite bättre förhoppningsvis.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0