En trevlig fredag

Tjabba tjena hallå bloggen! Idag så har jag tillbringat dagen med min vän N (som också har aspergers för övrigt).

Vi har bl.a fikat på kyrkans superbilliga sommarcafé. Jag köpte en bit sockerkaka, en liten kaka och saft för 10 kr! Haha, löjligt billigt xD! Sen så har vi cyklat till badstranden vi havet och tagit ett dopp. Och så har vi sett på den braiga filmen Back to the future. En riktigt 80-tals klassiker! :)

I morgon så ska jag nog ta en sväng till stan med mamma och visa vad jag önskar mig när jag fyller år. Det är ju endast 8 dagar kvar tills dess. LÄNGTAR!

Nu så tänkte ska jag faktiskt gå och lägga mig. Har sovit så himla dåligt de senaste två veckorna. Nu kan jag ligga och läsa Om jag kunde drömma i en timme eller två. Den boken rekommenderas verkligen, den är superbra :D

Kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0