Hemma från Smålandsresan!

Hejsan hejsan! Har nu kommit hem från min resa i Småland. Jag har verkligen haft det jättebra! :D

Jag har firat midsommar med tre andra jättetrevliga familjer och lärt känna nya vänner, varit på Börjes i Tingsryd, varit på loppis i Moheda, badat på en badstrand, varit på Holmarna, hälsat på släktingar, varit på Ikea i Älmhult, fikat på en massa Café:n, bilat ner till Skåne över en dag och varit på Kiviks musteri, Glimmingehus och i Brantevik.

Riktigt najs har det varit! Har köpt rätt mycket saker: en blå klänning med svarta knappar, beige 60-tals skor, röda oversize shorts med hög midja, ett prydnadshjärta, Ringblomms-the, pysselgrejer och lite mer saker som jag inte kommer på just nu. Jag tror att jag gjorde av med 300 :- sammanlagt. Lite mycket kanske för att bara har köpt onödiga saker, men man får väl unna sig lite onödig shopping så här på sommarlovet när man är ute och reser... ;)

Här är lite bilder från resan:


På väg till loppisen i Moheda.


På Ikea i Älmhult.


I Brantevik.



I ett hus utanför affären Börjes som de hade gjort en utställning med gamla grejer som fanns på Börjes när affären öppnades på 50-talet.



Glimmingehus. I vallgravarna så simmade det stora fiskar!

Orkar inte ladda upp några fler bilder så ni får nöja er med 5 bilder, haha :)

I morgon så ska jag klippa mig! Har inte gjort det sedan i november förra året så det är nog dags nu... Resultat kanske kommer upp på bild här i bloggen, vi får se.

Ha en bra fortsatt kväll (natt xD) allesammans!


Kommentarer
Gästbloggaren Anton!

Sv; Tack så mycket, jag är lite av ett modefreak, haha :D Hur har din dag varit? :)

2011-07-05 @ 00:45:10
URL: http://mjws.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0