Så nöjd!

Hejsan bloggen! Har ju glömt att skriva hur min frisyr blev. Jag kan bara säga att jag är sååå nöjd! Har inte haft sånt här fint hår på flera år :)

Jag har ju lite självfall i håret men det blev inte så jättelockigt när jag hade lika långt hår överallt, utan bara lite vågigt. Men nu när jag har klippt upp det så har jag fått jättelockigt hår! Det ser ut som jag har använt locktång ;)

Jag gillade inte alls mitt hår innan, men nu så känner jag mig supersnygg ihåret. Det är otroligt hur bara nån cm kan göra så stor skillnad! :D

Så här ser det ut:



Kanske ingen superbra bild men man ser ju hyffast hur det ser ut iaf :)

Förövrigt så har jag haft en väldigt trevlig dag. Det har varit gaalet varmt ute! For och badade på ett äventyrsbad i fyra timmar, haha. Det var jättehärligt!

I morgon så ska jag fara på en liten till semester i tre dagar, så det blir ingen bloggning under de tre kommande dagarna, men jag tror ni klarar er ;P

Ha det bra, kram!


Kommentarer
Elin J - 16-årig tjej med Asperger och ADHD!

Vad snyggt det blev :) Lockigt hår är jättesnyggt. Har själv lite självfall.



Sv: Haha coolt :O

2011-07-10 @ 12:31:39
URL: http://elinpeeace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0