Låt mig komma in, jag vill bli din

Oj! Jag är verkligen dålig på att uppdatera min blogg känner jag! Men från och med nu så ska jag försöka att bättra mig lite ;)

Nu så har jag äntligen fått sommarlov! Hade skolavslutning idag. Guuud vad härligt det känns! Men samtidigt känns det så konstigt att börja en ny skola. Såklart att det känns bra men det kändes så himla sorgligt att veta at jag aldrig kommer att gå med mina klasskompisar i samma klass igen... (Bara tre stycken som jag kommer att sakna, ej alla! Sant även om det är hemskt sagt...) Jag har bara känt dom i ca två år men redan så är vi supertajta! Men jag ska såklart fortsätta att vara med de på fritiden.

Förra veckan så hälsade jag på min nya klass som jag ska börja i. Det var väldigt mycket intryck och kändes lite
obekvämt, men jag tror att jag kommer att trivas där. Lärarna verkade jättebra och klasskompisarna med. Det var några elever som var jobbiga och pratade hela tiden och var störiga, men alla kan ju inte va perfekta, plus att jag behöver ju inte va med de om jag inte vill. Hur som helst så tror jag i alla fall att jag kommer att ha det väldigt bra där!

Förresten, vad tycker ni om min nya design? Var väldigt less på min färdiggjorda design som inte var särskilt fin. Denna är jag mer nöjd med!

Idag så har jag ätit massor av gott! Kladdkaka, sockerkaka, risifrutti, glass, godis, hamburgare och strips! Vilket lyx på en dag asså ;)

Dagens tema är förresten: En låt som väcker minnen

Så här kommer en låt som väcker minnen:




Åh vilken bra låt det här är asså! <3

Aja, nu måste jag gå och lägga mig. Ha det så bra allesammans! Puss och kram :)


Kommentarer
Elin J - 16-årig tjej med Asperger och ADHD!

Sv: Tack så jättemycket, kul att du gillar den :D Och kul att någon i min egen åldersgrupp med samma diagnoser hittat min blogg, ska följa din också, kan vara intressant :)



Kram <3

2011-06-16 @ 15:16:38
URL: http://elinpeeace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0