Diary

"Är så himla nervös för att gå till skolan i morgon. Jag ska börja med läxläsning efter skolan (för att jag behöver jättemycket hjälp med dom) och jag vet inte alls hur det ska gå! Jag tycker läxor är superjobbiga och jag hatar nya förändringar. Mår jättedåligt verkligen! Inte ens pappa förstår mig. Och så kommer jag inte kunna sova ikväll på grund av det här... Jag hoppas verkligen att det går bra!

Ur min dagbok i början av 2008. (Var 11 år då)


Fick ångest när jag hittade det här i min gamla dagbok. För jag minns verkligen hur hemskt och jobbigt jag tyckte att allt var. Nu gick ju läxläsningen bra tillslut, men ändå. Att jämt och ständigt gå omkring med all oro och känslan av att ingen förstod mig. Jag är glad att oron för skolan är borta, men tyvärr så kan den där förskräckliga oron komma tillbaka ibland.

Fy vad jag avskyr oro och att må dåligt! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0