Outfits

Är på lite deppigt humör just nu :( Känner att jag inte kommer att ha nånting att göra hela sommarlovet, alla dagar då jag inte har nåt inplanerat. Det brukar alltid sluta med att jag går in och sätter mig vid datorn trots att det är jättefint väder ute. Precis som jag gör nu... Men men, jag har iaf tänkt att jag ska göra nåt lite vettigare när jag blir på bättre humör.

Jag såg på Elins blogg att hon har lagt ut lite outfits så då fick jag lust att börja med det jag också! :)

Så idag så tänkte jag visa vad jag hade på mig på min skolavslutning. Detta blev det:



Vit klänning: D&D
Svart kavaj: Second Hand
Smycken: Loppis och egentillverkade
Ljusrosa leggings: KappAhl

Ganska enkelt men ändå vackert och elegant :)

Dagens tema är förresten: I din garderob. Så det passade ju ganska bra med en outfit ^^,
Nämen allvarligt så vet jag faktiskt inte riktigt vad den som har skrivit listan menar. Kanske att jag ska ta kort på min garderob eller? Äh jag vet inte. Men jag orkar inte det så jag kan berätta lite om mina kläder i alla fall.

Jag har sjukt mycket kläder! Jag har inte räknat alla men jag har säkert minst 50 tröjor och linnen, 15 byxor, 40 klänningar, 30 kjolar, 20 par leggings och strumpbyxor och en massa underkläder. Sen så har jag ju massa koftor, jackor, huvtröjor och accesoarer och sånt. Så väldigt mycket har jag. Men jag bor ju också på två ställen så jag har ungefär hälften av allt det där på två ställen. Men det är ändå väldigt mycket!

Jag har rensat ut rätt mycket kläder nyligen så om nån har lust så kan jag lägga upp lite grejer här på bloggen och sälja :) Alla kläder kostar mellan 10 och 50 kr så det är billigt, billigt!

Så har jag blivit på lite bättre humör så jag ska gå och göra nåt vettigare nu :)


Kommentarer
Elin J - 16-årig tjej med Asperger och ADHD!

Snygga kläder =)



Känner precis likadant när det gäller sommarlovet, brukar ochså deppa och bli sittandes framdör datorn. Nu är jag dessutom extra deppig eftersom att jag slutat på min förra skola och tvingas börja på gymnasiet i höst också kommer jag sakna min favoritlärare väldigt mycket..

Men det brukar bli bättre när det varit lov ett tag <3

2011-06-17 @ 22:25:22
URL: http://elinpeeace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0