My lovely family

Dagens tema: Min familj


Jag har två familjer kan man säga. Mina föräldrar skilde sig när jag var tre år så från att jag var 3 ½ år så har jag bott ungefär varannan vecka hos min mamma och pappa.

Min mammas familj består av min mamma, hennes man och deras två barn. Alltså mina halvsyskon. Men jag avskyr när man säger halvsyskon egentligen, för de är ju inte halva direkt! De känns precis som vanliga syskon även fast de inte har helt och hållet samma föräldrar som mig. Men hursom helst, de är mina syskon!

Min pappas familj består av min pappa, hans sambo och min pappas sambos fyra barn. Alltså mina bonus-syskon. De är alla över 20 år, så jag har tyvärr inte en så jättenära relation med de. Men det är också för att två av de flyttade hemifrån för 4 år sedan och min extrastorasyster bor nästan aldrig hos min pappa och hennes mamma. Men jag gillar de väldigt mycket ändå!

Jag har även en underbar bästa kompis som betyder otroligt mycket som jag aldrig skulle klara mig utan. Och även fast vi inte bor tillsammans så tycker jag också att hon tillhör min familj för att vi är så nära varan att vi är som systrar <3

Ja, så ser mina familjer ut! :)

Jag älskar er alla jättemycket, alla 11 personer som tillhör mina familjer!!! <33333 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0