En till onödig random lista, haha

Låt som gör dig ledsen? Snön föll - Peter Jöback
Låt som gör dig glad? Chariots of fire - BWO
Beroende av: Sötsaker, keso och min farmors bröd.
Vem behöver du mest just nu: Ingen särskild. Klarar mig rätt bra själv just nu. Men att träffa min bästis nu skulle ju inte vara fel.
Vad tror folk om dig? Ingen aning. Snäll, lugn, glad, blyg och trevlig kanske.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är söt, har fina kläder, sjunger bra eller har kloka åsikter.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jaa. I alla fall om jag ser på nåt kul tv-program.
Var bor du? I ett litet samhälle i norra Sverige.
Är du allergisk i mot något: Näe. Men är lite känslig för starka diskmedel ibland, parfymerade krämer och mjölk.
Nästa mål i ditt liv: Må bra och leva lyckligt. Bara göra sånt jag själv vill.
Vem ringde du senast? Mamma tror jag att det var.
Antal timmar sömn inatt: Ca 6 timmar.
När mår du bra: När jag äter nåt riktigt gott. Eller är med min bästa kompis eller med min familj och vi fikar, umgås, ser på nåt roligt på tv och myser och skrattar tillsammans.
När blev du fotad senast: I förrgår.
Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte. Men svart tror jag.
Är du smart: Vet inte riktigt. På vissa saker kanske ;)
Är du aktiv i skolan: Inte så värst. Beror ju iof vilket ämne det är men oftast så är jag varken snabb eller långsam.
Hade du en bra kväll igår: Sådär.
Favorit dryck på morgonen: Juice eller te.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-tiden på vardagar. Vid 00-tiden på helger.
Rakar du benen? Bara när jag ska vara barbent, så oftast på sommaren bara.
Är du blyg? Jaa det är jag :(
Favoritmat? Oj, vet inte riktigt. Men tacopaj eller grillat är ju aldrig fel asså!
Sysslar du med någon idrott: Nej. Gick i dans i vintras men just nu så sysslar jag inte med nån idrott.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag nog.
Vad är det värsta du vet? Att vara rädd, orolig, ledsen och deprimerad. Och elaka männsikor som dödar t. ex.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är väldigt olika. Allt från 0 kr till 500. Men oftast runt 100 kr i veckan.
Är du bortskämd? Näe inte särskilt. Men mina föräldrar är inte direkt snåla.
Hur mycket väger du? 51 kilo.
Vilken film såg du senast? 17 again.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Mia Törnblom, Kitty Jutbring, Lady Dahmer pch Clara Lidström.
Hur gammal är du? 15 år är jag.
Du samlar på: Inget särskilt. Men förut så samlade jag på änglar, kapsyler och klistermärken.
Gröna eller röda äppeln: Båda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast ingen. Men ibland till mamma eller min bästis.
Vad ska du göra ikväll: Vet inte. Men ska nog se på Idol och Vänner.
Är det okej att gråta: Men ja. Klart det är!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge mycket pengar till min familj så vi kan betala av lån, köpa det vi behöver och vill ha. Åka på semester, skänka till välgörenhet och spara resten.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Näe, verkligen inte.
När grät du senast? I lördags när jag såg filmen Jag saknar dig. En otroligt sorglig men bra och jättefin film!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Kl 10 oftast.
Vill du gifta dig: Ja det tror jag nog.
Vill du ha barn: Nej, jag tror inte det. Jag älskar barn, men jag tror inte att jag skulle klara av att ha barn.
Är du bra på att laga mat: Ja, ganska så bra i alla fall.
Är du flygrädd: Näe, inte rädd kanske, men jag tycker inte att det är roligt.
Gillar du att dansa: Ja! Jag älskar att dansa.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Älskar all glass förutom lakrits men en chokladglass är riktigt gott.
Tror du på ett liv efter döden: Nej. Men jag tror att ens själ kan finnas kvar på jorden efter att man har dött.
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat så jag vet inte.
Vad äter du helst när du ser på film: Beror ju lite på vad jag känner för men oftast, snacks (popcorn, chips, ostkrokar) eller godis.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej...
Vilken ögonfärg har du: Grönbruna.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många gånger tyvärr...
Senaste låt du hörde: Teenage Dream - Katy Perry


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0