Hade tråkigt så jag fyllde i en liten lista... ;P

Namn: Hemligt! Men du kan kalla mig för Lilla Flo! :)
Piercingar? Nej. Men har haft två stycken hål i öronen för några år sedan, men de har växt igen.
Tatueringar? Nej. Men funderar på att skaffa en om sisådär 10 år eller nåt.
Skostorlek? 39
Hårfärg? Mellanbrun typ. Inte ljusbrun och inte mörkbrun.
Fräknar? Nej, inte en enda. Önskar att jag hade fräknar. Det är ju så himla fint!
Längd? 169 cm lång är jag!
Kär? Nepp. Men är förtjust i en kille...
Är du kittlig? Jaa, galet!
Senaste filmen du köpte? Spiderman 3
Önskar du att du bodde någon annan stans? Näe jag tror inte det. Trivs rätt bra där jag bor nu.
Vilket schampo använder du? Nåt starkt mjällschampo från Apoteket.
Gillar du berg- och dalbanor? Nej, usch! Blir jätteåksjuk av sånt.
Vad ser du om du om du tittar till höger? En skål med apelsiner, haha.
Senaste filmen du hyrde? Oj, det var länge sen jag hyrde en film. Men jag skulle gissa på att det var filmen Trassel.
Favoritplagg? Hm... Vet inte riktigt faktiskt. Men vackra klänningar och söta kjolar är ju aldrig fel.
Senaste personen som sms:ade dig? Min kompis M.
Har du mer skor än kläder? Näe, verkligen inte. Har kanske 20 par skor men otroligt mycket fler plagg än så!
Favoritfärg på kläder? Oj vad svårt! Gillar i princip alla färger förut skrikiga färger som typ neon-rosa.
Vad gjorde du för en timme sedan? Satt vid datorn och var inne på fejjan.
Favoritämne i skolan? Musik och Livskunskap. Textilslöjd och bild är också kul!
Dåligaste ämnet i skolan? Alla andra ämnen typ! Men de värsta är nog matte, fysik och idrott.
Vad har du på dig just nu? Svart långärmad tröja, jeansväst, blåa pösiga byxor och ett nitarmband. Och underkläder såklart! xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0