I'ts tuesday, be happy!

Som ni märker så har jag en färdiggjord design nu. Det är för att jag råkade sabba den förra designen... Så himla typiskt! Jag har försökt att göra en ny design i över en timme nu, men det är så galet svårt! Jag får aldrig till det i kodmallerna och sånt. Fattar inte hur jag gjorde förut. Gahh vad arg jag blir! ;O
Jag hoppas att jag kan få hjälp eller nånting med en ny design för jag vill inte ha en färdiggjord design som denna, det är så himla tråkigt...
Aja, slutpratat om designen nu. Hoppas att ni har haft en bra dag allihopa! Det har jag haft, tisdagar är en av mina favoritdagar. Bara roliga ämnen i skolan och så har jag Zumba på kvällen :)
Nu ska jag gå och se på "The Big Bang Theory". KRAM! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0