Saturday afternoon

Hej! Har nyss kommit hem från en loppis, där jag har stått och sålt lite grejer. Tjänade ihop ca 200 kr. Jag trodde inte att jag skulle få nåt sålt, så det var nice :)

Igår så var jag och såg på en jättebra föreställning som heter "Musicals in concert". Det var en konsert med bara musikallåtar. Det passade verkligen mig som älskar musikaler :D

I morgon så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt och typ städa mitt rum. Det behövs verkligen! Dessutom så måste jag ta igen jobb från skolan som jag ligger efter i också. Det känns inte så kul... Men jag vill ju få så bra betyg så möjligt så då gäller det att jobba hårt! Det känns bara så himla drygt, för jag ligger nästan alltid efter i något ämne i skolan bara för jag att jag jobbar så långsamt...

Aja, en positiv grej är i alla fall att vi är lediga på måndag! Jag hatar måndagar på skolan så det känns galet skönt att slippa gå i skolan då.

Hoppas att ni får en bra helg sötisar!

Kramis kramis /Lilla Flo


Kommentarer
E L I N - livet med asperger & adhd

Kul med lite pengar! :)



Då är vi två som hatar måndagar, sjukt skönt att vara lediga då :) Vi gör typ ingenting på måndagar och så gott som hela dagen är helt ostrukturerad och rörig :/

2012-04-30 @ 17:26:59
URL: http://xoxoelinj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0