Tillbaka igen! :)

Hej igen! Oj, det var verkligen länge sen jag uppdaterade bloggen. Över ett halvår sen så det har hänt mycket sen sist!

Jag vet inte riktigt varför jag inte har skrivit på så länge, i början hade jag väl ingen lust och sen så glömde jag bara bort det helt enkelt. Men nu har jag tänkt att jag ska börja skriva lite oftare! Vi får väl se hur ofta det blir, men i alla fall ett inlägg i veckan har jag tänkt att skriva från och med nu.

I går så sov min klasskompis E över. Det var jättekul! Vet inte om jag har skrivit det nån gång förut i bloggen, men jag har i princip bara en enda kompis som jag brukar träffa och umgås med på fritiden (min bästis) så jag är jätteglad att jag har fått en till bra kompis nu! :)

Idag ska jag nog bara ta det lungt tror jag. I morgon så ska jag troligtvis fara på loppis, det blir kul! Om jag orkar så visar jag upp vad jag har köpt här på bloggen ;)

Kram! /Flo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0