Hur omogen och taskig får man va!?

För några månader sen så hade jag och min klass gjort om en sittbänk som fanns på skolan. Vi hade klippt ut massa coola serier från serietidningar och limmat och lackat fast på hela bänken så att den vart jättesnygg.

Men nu så har jättemycket rivits bort från bänken så att den inte alls är särskilt fin längre. Jag blev jätteledsen när jag såg det! Då satte min lärare upp en lapp bredvid där det stod: "Snälla, förstör inte våran bänk! Det är eleverna som har gjort den fin"

Men då var det någon omogen liten skit som hade skrivit om och strykt vissa ord så att det stod så här:
"Var inte snälla. Förstör våran bänk! Det är asparna som har gjort den fin"

AHHH! Blir så himla förbannad och ledsen! Här gör man nåt snällt och så förstör de bara och sårar en dessutom :((((

Jag hoppas verkligen inte att det är någon 9:a. Om det är det så har jag svårt att förlåta den personen. Nåt så omoget kan man bara inte göra om man är 16 år!


Kommentarer
E L I N - livet med asperger & adhd

Gud vad omoget av dem -.-' :(

2012-05-31 @ 17:05:00
URL: http://xoxoelinj.blogg.se/
Micaela Norberg

* Har ni några bra tips kommenterar gärna på bloggen, du blir länkad om du ej är anonym! behöver all hjälp jag kan få :) ♥

* Sommarlov jippie!!

http://micaelanorberg.blogspot.com/

OBS

Förlåt om du inte gillar sånt här.

2012-06-08 @ 13:15:19
URL: http://micaelanorberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0