Frisyrer jag ska skaffa innan jag dör!

 
 
 
 
sidecut_81227684_141346016.jpeg
 
 
 
Dessa frisyrer tycker jag är galet snygga! Skulle vilja skaffa någon av de nu egentligen, för jag har i princip haft samma frisyr i ca 2 1/2 år. Och har i hela mitt liv haft liknande frisyrer (axellångt eller till brösten typ).
 
Men anledningen till att jag inte skaffar någon av de frisyrerna nu är för att, i de flesta så kan jag inte sätta upp håret, eller variera  och just nu så är det väldigt viktigt för mig, eller helt enkelt att jag kommer att tröttna på det. Men förhoppningsvis så bryr jag mig inte om så mycket om några år eller när jag blir vuxen. 
 
Det jag är mest sugen på är sidecut, förhoppningsvis så har jag det inom två år! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0