I'ts finally over

Jag har gått ut första terminen av ettan på gymnasiet. Helt otroligt. Fattar knappt att det är på riktigt och fattar inte hur jag har klarat av det. Men det har jag gjort!
Herregud. Jag har knappt ord för att beskriva hur jag känner mig. Så fruktansvärt känslosam.

Det konstiga är att jag inte mår ett dugg dåligt. Allt känns bara så bra just nu. 
Jag grät till och med på vägen hem från skolan. Fast jag inte är det minsta ledsen. Det var en riktigt märklig känsla. 

Har aldrig känt mig så stolt över mig själv någonsin. Jag känner verkligen att jag är stark. 
Det kommer mest troligt att fortsätta vara förjävligt i skolan nästa termin, men det skiter jag fullständigt i just nu.

Just här just nu, känns det bara hur bra som helst. 
Det känns som att det inte finns någonting som jag inte kan göra.

Nothing is impossible ♥


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0