Tjabba tjena hallå

Tjosan hejsan. Idag har varit en rätt tråkig dag, visst den kanske inte är helt slut än men än så länge har det inte hänt mycket. Lite tråkigt faktiskt, jag var lite peppad på att börja blogga och skriva en massa men så har man typ inget att skriva om. Men aja, mer blogginspiration kommer väl snart framöver.

Idag så började jag att läsa på en bok som heter "Ursäkta att man vill bli lite älskad" av Johanna Thydell. Jag har bara läst några kapitell än så jag kan inte riktigt säga om jag tycker att den är bra eller inte än. Men jättebra är den väl inte. Men jag har hört från andra att den ska va skitbra så jag ska i alla fall fortsätta att läsa den även om den kanske inte är så superbra. Hennes andra böcker: "I taket lyser stjärnorna" och "Det fattas en tärning" är jättebra! Rekommenderar dom verkligen. Så man får väl bara hoppas att den här boken är lika bra som dom.

Ja, jag önskar att jag hade lite mer roligt att skriva om, men det har jag inte.

Nu så ska jag i alla fall gå och baka nåt smarrigt. Jag är sjukt sugen på nåt sött :)

Ha en mysig måndagkväll! //Lilla Flo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0