Jag svarar ärligt på 50 frågor

50 frågor och 50 svar


1. Någonting jag tycker om med mig själv:

Mitt ansikte och mina naglar, haha.

2. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Min kropp.

3. Detta är jag rädd för:
Skräckfilmer.

4. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Hoppa höjdhopp, äta surströmming och hjula.

5. Detta tycker jag om att göra:
Sjunga, dansa, shoppa, vara med min bästa kompis, se på tv, baka och ganska mycket mer som jag inte orkar skriva.

6. Detta vill jag göra just nu:
Nåt roligt. Inte vara i skolan i alla fall

7. Bästa känslan:
Kärlek och lycka.

8. Värsta känslan:

Sorg.

9. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:

Snäll, omtänksam och humor.

10. Är jag kär just nu

Nepp.

11. Jag vill gifta mig?

Inte nu direkt men nån gång när jag är vuxen vill jag nog det.

12. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Många saker! Orkar inte rabbla upp alla.

13. Min käraste ägodel:
Antingen min dator, min mobil eller kamera. Kan inte välja vilken.


14. Detta har jag på mig just nu:

Vit och rosa randing tröja, svart kjol och svarta strumpbyxor. Och underkläder såklart!

15. Favoritkläder:

Min rosa pyjamas med pandor på. Den är såå mysig!

16. Favoritlåt just nu:
Standing strong - Sarah Dawn Finer

17. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste: musik, bild, textilslöjd och livskunskap. Tråkigaste: Alla andra ämnen...

18. Stjärntecken:

Lejon.

19. En bok jag älskar
:
Som jag vill vara med Katarina von Bredow.

20. Tv-program jag gillar:
Vänner! Är typ det bästa program som någonsin gjort.

21. Favoritdoft:
Parfymen "Beso" av märket Agata Ruiz De La Prada

22. Detta äter jag gärna:
Godis, kakor, glass, ja allt som är sött och gott!

23. Dricker helst:

Jucie, vatten eller te.

24. Favoritgodis:

Jag älskar allt godis förutom lakrits.

25. Färg på mina ögon:
Grön.

26. Min längd:

168 cm.

27. Jag tror på:
Gud.

28. Jag spelar:
Dator, hihi.

29. Person jag beundrar:

Kitty Jutbring och min lärare Anna.

30. Så här bor jag:

I en röd villa i en liten by.

31. Favoritfärg:

Blågrön.

32. Favoritcitat
:
Det står ju under min banner redan! Men förutom det så är det "Jag är inte kräsen, jag gillar bara inte äcklig mat."

33. En hemlighet jag vet:
Om jag skriver det här så är det ju ingen hemlighet längre.

34. Senast köpta skiva:
Har typ köpt tre skivor i mitt liv kanske. Senast jag köpte en skiva var nog när jag var 9 år och köpte Amy Diamonds första skiva...

35. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon kanske.

36. Udda förmåga/egenskap
:
Är grym på att göra fula miner.

37. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En hund tror jag.

38. Vad lyssnar du på just nu?

Standing were you left me - Erik Hassle

39. Älsklings restaurang?
Eurasia tror jag.

40. Har du varit med i någon skolpjäs?

Japp, rätt så många faktiskt.

41. Hur många barn vill du ha?
Ett eller två.

42. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Skränig hårdrocksmusik där dom bara skriker.

43. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Japp, trots att det är några år kvar tills jag får rösta så vet jag vad jag kommer att rösta på. Men det är hemligt!

44. Favoritpizza?

Capricciosa.

45. Vilken färg på läppstift använder du?
Rosa eller brunröd.

46. Vad har du i din väska?
Plånbok, mobil, läppglans, fickspegel, hårspännen, mensskydd och lite andra smågrejer.

47. Vad var det senaste du köpte?
Godis tror jag.

48. Vad gör du helst på en lördag?
Åker ner till stan med en kompis på dagen och shoppar. Och på kvällen så myser jag framför teven med en påse godis och ett glas läsk.

49. Vad åt du senast?
Keso. Direkt ur burken, hehe...

50. Vars hittade du den här listan?
Hos en annan persons blogg.

Okej, jag förstår om ni kanske inte tyckte att det var så intressant att läsa alla svar och frågor, men jag tyckte i alla fall att det var roligt att svara på frågorna. Nu vet ni i alla fall lite mer om mig.

//Lilla Flo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0