Långtråkig torsdag

Tjabba tjena hållå! Det var ett tag sen jag bloggade nu, men det var för att jag for till stugan med min pappas familj i en vecka och sen så har jag bara inte orkat förrns nu. Har haft det jättetrevligt verkligen! Har mest bara varit i stugan och solat och läst Twilight-böckerna (dom är så gaaaaalet bra!) och bara tagit det lugnt. Men vi for även och badade vid havet några gånger och så for jag in till stan och shoppade lite en dag också.

Men idag har jag inte gjort mycket. Var tvungen att gå upp halv nio (somnade vid 02-tiden...) för att jag skulle fara och "hälsa på" min nya skola. Dryyygt! Men det gick bra på nya skolan och lärarna var så snälla och gulliga. Jag tror verkligen att jag kommer att trivas superbra! :D

Jag tycker verkligen att det är svårt att komma på nåt att göra ensam hemma, en dag med tråkigt väder ute. Det blir alltid att man bara sitter vid datorn hela tiden...
Men, jag skulle ju iof kunna baka nåt gott till efterrätt. Ja, det gör jag! Jag tror att jag ska baka kladdkaka med kokos i, det är supermumsigt.



Eller dessa supergoda cupcakes kanske? De gjorde jag förra året inför ett födelsedagskalas. Det är muffins med Färskost och vitchoklad-frosting. Yummy!

Aja, nåt ska jag baka i alla fall. Kramis kramis ♥ /Flo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0