Truth about yourself

Därför som jag glömde att skriva ett inlägg igår så hade jag egentligen tänkt att skriva dag tvås tema idag men det var så tråkigt, ni vet ju redan vad jag gillar att göra, (det står i min profil). Så stället så tänkte jag skriva dag tre:s tema:


Dag 03 – 10 sanningar om dig själv

1. Jag har jättemycket sömnproblem och har haft det i hela mitt liv. Har sjukt svårt att sova varje kväll, det brukar i alla fall ta minst en halvtimme innan jag somnar. Det vanligaste är nog att det tar mellan 1 till 2 timmar. Ibland kan det ta upp till 5 timmar...
Jag vaknar också väldigt ofta på nätterna och sover väldigt oroligt. För att jag ska kunna sova så tar jag sömmedicin.


2. Jag har gaaaaaalet mycket kläder! Har inte räknat allt men skulle gissa på att jag har ungefär 30-50 klänningar 30 tunikor, 50 långärmade tröjor och t-shirts, 50 par trosor, 10 bh:ar, 10 toppar, 10 byxor, 15 strumpbyxor och leggings och en massa sockar!


3. Jag älskar att gå på loppisar och Second hand affärer och har alltid gjort det.


4. Jag tycker att grisar och minigrisar är typ världens sötaste djur! Men är själv rädd för dom... xD


5. Jag tycker att det är jätteroligt med knäppa dubbelnamn. T.ex Sven-Uno, Karl-Göte och Bert-Rune.


6. Jag tycker inte om att gå i skolan. (Men vem gör det egentligen?)


7. Jag älskar när jag får ett brev av någon med posten.


8. I LÖÖÖÖÖÖV allt som har med choklad att göra!

9. Jag har världens sämsta kondition! Kan typ inte ens springa ner för en trapp utan att bli andfådd!


10. Och sist men inte minst vill jag erkänna en sak som jag aldrig har erkänt förut; Jag är verkligen jättesvag! Jag orkar inte ens göra en riktigt armhävning!



Så, nu har jag delat med mig om några saker om mig! Hoppas att det var lite kul att läsa i alla fall ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0