Fyller moppe!

Japp, idag så fyller jag alltså 15 år. Eller rättare sagt, igår. För nu är den över kl tolv men aja... :p
Har iaf haft en väldigt trevlig födelsedag! Har inte gjort så mycket, men det har ändå varit en väldigt fin dag :)

Orkar inte skriva allt jag fick i födelsedagspresenter, men jag är väldigt nöjd över allt.
Jag vara bara hemma och tog det lungt tills ungefär kl 12.30, sen så for vi till en av mina favoritaffärer och så shoppade jag jättefina små tavlor till mitt rum (från mitt presentkort som jag fick av morfar i 15-årspresent).

Och sen så for vi ner till havet och hade picknick på stranden och åt lunch. Sen när vi kom hem så fikade vi go'-födelsedagsfika och hade det mysigt. Sen på kvällen så tog vi en tur ner till stan och åt en jättegod middag på restaurang och sen så åkte vi hem igen och så hade vi myskväll framför tv:n och åt godis och efterrätt.

Och ja, sen så har det inte hänt så mycket mer. Men en väldans bra dag har det varit! :D
I morgon så blir det födelsedagsfika för släkt och vänner. Det ser jag fram emot! Men nu så måste jag försöka att sova lite så att jag får lite sömn inatt.

KRAM! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0