Loppisfynd

Som jag har skrivit förut så älskar jag att shoppa (särskilt kläder) på loppisar och second hand. Nästan varje helg så går jag på loppis! I söndags så var jag på en loppis som var nere på stan. Detta var vad jag köpte:



Brunmönstrad strandklänning



Svart tunika



Svarta sandaler



Vitt linne med tryck. (Skitsnyggt tryck verkligen! Tyvärr syns inte hela så tydligt men det är en bild på två kvinnor och en hund vid ett bord som bildar en dödskalle. Supersnyggt!)

Är jättenöjd! Allt vart bara 60 kr, så himla billigt :D


Kommentarer
Elin J - 16-årig tjej med Asperger och ADHD!

Vilka snygga grejer! Speciellt linnet, trycket var riktigt nice :)

2011-06-20 @ 22:32:21
URL: http://elinpeeace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0