Purple flower

Just nu så är jag i Småland och hälsar på min morbror som bor här. Det känns jättekul att va här för det var över 4 år sen sist! Men vi kom hit igår så jag har inte hunnit göra särskilt mycket. Men på söndag så ska vi i alla fall till loppisstället Moheda. Jag längtar så mycket dit! Hoppas inte att jag gör av med en förmögenhet. (Tyvärr så finns det risk för det...hehe)

Men men, jag har inte särskilt mycket tillgång till dator de kommande dagarna så jag vet inte hur mycket blogginlägg det blir. Jag ska göra lite tidsinställda inlägg nu så det finns nåt att läsa tills jag kommer hem i alla fall :)

Ha en bra midsommar. KRAM! <3




Den här bilden tog jag när jag var bara 10 år. Ganska bra gjort va? ;)


Kommentarer
Elin J - 16-årig tjej med Asperger och ADHD!

Jättefin bild! :)



Sv: Skönt att det inte bara är jag. Eller vet ju att de flesta är nervösa inför nya saker, så som ny skola till exempel. Men jag tror du förstår mig mer, om man har Asperger är förändringar oftast ännu jobbigare än för personer utan diagnosen. Vilket lärarna inte riktigt fattat... Det kommer säkert gå bra för dig på sin nya skola :) ♥ Du gör nog rätt i att gå om en klass, så att du hinner vänja dig, som du skrev. Om du dessutom skulle trivas jättebra på din nya skola. Har själv en lillebror med autism (normalbegåvad dock) och adhd, som ska gå om 8:an, för han vill gå längre på sin nuvarande skola och hinna förbereda sig innan byten.

Tack så mycket för din kommentar!



2011-06-25 @ 13:28:20
URL: http://elinpeeace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0