But in the future, where will I be?

Ursäkta lite för mitt förra inlägg! Men jag mådde så galet dåligt igår så ibland så måste man bara få skriva av sig lite.

Dagens tema är i alla fall: I framtiden

Oj! Detta känns som ett galet svårt ämne men jag ska försöka att skriva så gott jag kan :)

I framtiden (när jag är sådär runt 20 år och uppåt) så vill jag:

* ha en fin pojkvän som älskar mig precis som jag är.

*bo i en fin lägenhet inredd av bara möbler och inredningprylar från loppisar, second hand-affärer eller i retrostil från vanliga affärer.

* bara vara se ut som jag själv vill utan att jag ska tänka nåt om vad nån annan ska tycka om mig.

* ha slutat bry mig om hur jag ser ut och inte ha sånna väldiga komplex som jag har nu.

* ha ett bra och roligt jobb nånstans där jag trivs. Då ska jag också kanske ha ett litet husdjur.

Ja det är det jag kan komma på nu i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0