Det brinner i mitt huvud av Camilla Lagerqvist

Daniel är 14 år. Han vantrivs i skolan, har svårt att koncentrera sig och blir ofta osams med både klasskompisar och lärare. När han tränar mår han som bäst och hans dröm är att komma in på cirkusgymnasiet. Samtidigt som han utreds för ADHD lär han känna Emma och Catrine, möten som leder till förändringar.

Det var kanske inte den bästa bok jag har läst men den var ändå läsvärd. Jag kände igen mig rätt mycket i den, vilket jag gillade med den. Den får 3 av 5 :)




Kommentarer
E L I N - livet med asperger & adhd

Jag har också läst den för något år sedan.

Håller med dig, 3 av 5 är ganska lagom.



Brukar inte läsa den typen av böcker, men gillade den tack vare själva ämnet och precis som dig kände jag igen mig i en del! (:

2012-06-11 @ 16:04:45
URL: http://xoxoelinj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0