Mini-semester

Hej allesammans! Just nu befinner jag mig i en liten stuga mitt ute i ingenstans, tio mil från där jag bor egentligen. Det är väldigt mysigt här. Men det finns inte mycket att göra, men det känns rätt skönt ändå att bara ta det lugnt. Det är ett under egentligen att jag kan skriva det här inlägget, för det är så sjukt dålig mottagning här ;P

Igår hade jag förresten en jättefin dag. Min pappa och hans sambo gifte sig! Bröllopet var så himla fint och det var världens trevligaste bröllopsfest också.  A wonderful day!

Nu så ska jag lägga mig och läsa lite. Hoppas att ni har ett mysigt mini-lov ni också :)
Jag bloggar mer nästa vecka när jag har kommit hem.

Hugs n' kisses!
Lilla Flo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0