Varför är det alltid så svårt att komma på rubriker?

Det gick förvånansvärt bra i onsdags måste jag säga och det var ganska mycket som jag hade tänkt mig att det skulle vara, så det var skönt. Däremot var det inte bekvämt och roligt alla gånger.

Jag är väldigt glad att min "lärare" (som egentligen är typ socialpedagog) följde med oss och var som ett extra stöd.
Men jag är ändå så himla stolt över mig själv att jag tordes gå på det här och prata med många okända ungdomar och vuxna. Det var verkligen en bra träning för mig och det stärkte mitt självförtroende :D

Hela veckan har förövrigt varit väldigt trevlig! I tisdags så gick jag till ungdomsgården (då får de som har funktionsnedsättningar komma dit) och träffade några av mina gamla klasskompisar från sjuan och hade jättekul. I torsdags fyllde bästis år och vi hade en jättemysig kväll tillsammans. Helgen har varit jättenice också! Har träffat storebror och hans underbara son, träffat gamla klasskompisar från mellanstadiet och gått på loppis. Dessutom så har i princip alla skoldagar varit bra också! Jag hoppas att nästa vecka också blir lika rolig :)

Ha en bra vecka allesammans!
PUSS :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0