Jag tror mitt hjärta blöder

Ja, jag har fattat nu att jag inte betyder nåt för dig.
Men du behöver inte sänka ner varje dag med taskiga ord.
Du fattar inte hur mycket det sårar.
Vad är det som har hänt egentligen? Jag fattar inte nånting...
För några månader sen så var du ju jättegullig och trevlig, det var ju därför jag började att gilla dig.
Men nu är du hur taskig som helst. Nu kan jag inte ens förstå hur jag kunde gilla dig.
Har jag gjort dig något eller? Om det är så så kan du väl säga det så jag vet varför du gör så här mot mig.

Snälla, sluta. Jag orkar inte mer. Jag tycker inte att jag förtjänar det här.



Kommentarer
E L I N - asperger & adhd

Hoppas det blir bättre. Känner själv igen mig i texten en del ;/



Sv: Tack så jättemycket! :) <3

Ja jag älskar one directon, upptäckte dem för några veckor sedan och det var kärlek vid första ögonkastat haha ;) Jag gillar alla men mest Niall (stavning?) tror jag, du då?



Ha en bra fredag! :)

2012-04-27 @ 11:46:24
URL: http://xoxoelinj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0